Regulamin programu lojalnościowego „ERPLUS”

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Warunki i zasady organizacji oraz udziału w Programie Lojalnościowym o nazwie „ERPLUS”, adresowanym do klientów Elektrorecykling S.A, określa niniejszy Regulamin.
  2. Organizatorem Programu Lojalnościowego „ERPLUS” (zwanego dalej Programem) jest: Elektrorecykling S.A., Sękowo 59, 64-300 Nowy Tomyśl, dane kontaktowe: tel. +48 61 442 50 92, fax +48 61 442 50 93, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000489120, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 2 377 400,00 zł opłacony w całości, NIP: 7881995965, REGON: 302595494.
  3. Program realizowany jest od dnia 15.03.2023 do odwołania.
  4. Program jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Za Uczestnika uznaje się – reprezentanta

§ 2. Definicje

  1. ZSEiE -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w rozumieniu Ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz zużyte baterie i akumulatory w rozumieniu Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach.
  2. Program lojalnościowy – program ER PLUS polegający na naliczaniu punktów za oddany sprzęt ZSEiE dostępny pod adresem erplus.pl/program.
  3. Konto – konto w programie lojalnościowym dostępnym pod adresem erplus.pl/program
  4. Katalog nagród – lista nagród w programie lojalnościowym dostępna pod adresem erplus.pl/program po zalogowaniu.
  5. Nagrody – produkty oraz karty przedpłacone dostępne w Katalogu, które Uczestnik może odebrać za zebrane wcześniej punkty.
  6. Uczestnik – osoba fizyczna reprezentująca Klienta, będąca przedstawicielem klienta.
  7. Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, będący we współpracy z Elektrorecykling S.A.

§ 3. Warunki uczestnictwa w Programie

  1. Udział w Programie jest całkowicie bezpłatny i dobrowolny.
  2. Warunkiem przystąpienia do Programu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w domenie erplus.pl, potwierdzenie lub zaakceptowanie oświadczeń lub zgód wymaganych przy rejestracji do Programu oraz potwierdzenie rejestracji przez Organizatora.
  3. Podanie przez Uczestnika wszystkich danych wymaganych w formularzu zgłoszeniowym jest dobrowolne, ale warunkuje udział w Programie. Niepodanie przez Uczestnika wszystkich danych wymaganych przy zgłoszeniu udziału w Programie spowoduje brak możliwości udziału w Programie.
  4. Uczestnikiem może być wyłącznie osoba pełnoletnia. Prawo gromadzenie Punktów oraz zamawiania i otrzymywania Nagród ma wyłącznie Uczestnik lub firma, którą Uczestnik reprezentuje.
  5. W Programie może brać udział więcej niż jeden Uczestnik jednocześnie zarejestrowany z danymi tego samego Klienta. Wymaga to jednak zgody Elektrorecykling S.A.
  6. Klient ma prawo wycofania Uczestnika z udziału w Programie, w dowolnej chwili, bez zgody i wiedzy Uczestnika.
  7. Uczestnik obowiązany jest do korzystania z Programu zgodnie z jego założeniami i przeznaczeniem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora, Klienta jak i osób trzecich.
  8. Konto Uczestnika w Systemie jest zabezpieczone indywidualnym loginem i hasłem, które Uczestnik ustala podczas rejestracji w Programie.
  9. W czasie trwania Programu Uczestnik może być zarejestrowany i powiązany tylko z jednym Klientem jednocześnie.
  10. Wszystkie czynności i oświadczenia Uczestnika w ramach Programu dokonywane są poprzez Konto.

§ 4. Nagrody i zasady ich przyznawania

  1. Lista nagród rzeczowych, udostępniona przez Organizatora na stronie internetowej programu lojalnościowego, ma charakter informacyjny. Zdjęcia nagród oraz nagrody w Katalogu mogą się różnić od nagród rzeczywistych.
  2. Nagrody otrzymują Uczestnicy, którzy uzyskali odpowiednią dla danej nagrody liczbę punktów z tytułu sprzedaży elektroodpadów do Organizatora w okresie trwania Promocji.
  3. Za sprzedaż przez kontrahenta pełnych 10 (słownie: dziesięciu) kilogramów elektroodpadów Organizatorowi, każdy Uczestnik zatrudniony lub współpracujący z tym kontrahentem otrzymuje 1 punkt. Podstawę do naliczenia punktów za daną transakcję stanowi łączna liczba kilogramów elektroodpadów sprzedanych w danej transakcji na rzecz Organizatora.
  4. Każdemu nowemu uczestnikowi programu przy pierwszej transakcji przysługuje podwójne naliczenie punktów za daną transakcję.
  5. Organizator może w trakcie trwania Promocji ogłaszać zmiany dotyczące sposobu naliczania punktów na kontach Uczestników za sprzedaż kontrahenta. Zmiany mogą mieć charakter okresowy lub trwały i ogłaszane będą na stronie internetowej przeznaczonej wyłącznie dla Promocji.
  6. Uczestnik może polecić Promocję innym osobom spełniającym warunki przystąpienia do Promocji. Jeśli podczas rejestracji nowy Uczestnik poda nr NIP Kontrahenta polecającego istniejący w systemie - każdy Uczestnik skojarzony z tym Kontrahentem może dostać dodatkowe 5 punktów za efektywne polecenie Promocji. Polecenie Promocji staje się efektywnym w chwili, w której Uczestnik zaproszony do Promocji zdobędzie dowolną liczbę punktów za transakcję.
  7. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, Uczestnik może wymienić punkty na nagrody rzeczowe z Katalogu. Wymiana punktów powoduje odpowiednie zmniejszenie liczby punktów na koncie Uczestnika w systemie informatycznym.
  8. Konta Uczestników są niezależne. Aktualizacja stanu konta każdego Uczestnika jest niezależna od kont pozostałych Uczestników. Zamawianie nagród przez Uczestnika jest procesem niezależnym od kont pozostałych Uczestników.
  9. Uczestnik może wybrać nagrodę z Katalogu według własnego uznania, np. może zbierać większą liczbę punktów dla określonej, wybranej przez siebie nagrody lub skorzystać z możliwości otrzymania pierwszej nagrody, dostępnej za najniższą ilość punktów, a następnie, za kolejne zdobyte punkty w czasie trwania Promocji może otrzymywać kolejne nagrody.
  10. Uczestnik wybiera nagrody i zamawia je za pomocą strony internetowej przeznaczonej wyłącznie dla celów promocyjnych, do której posiada login i indywidualne hasło.
  11. Warunkiem koniecznym otrzymania zamawianej nagrody jest wprowadzenie przez Uczestnika danych adresowych (Uczestnik zostanie o to poproszony przy składaniu zamówienia) wraz z opcjonalnym dodatkowym komentarzem dotyczącym zamówienia.
  12. Po spełnieniu wymogów koniecznych do otrzymania nagrody i zamówienia jej przez Uczestnika realizacja nagrody odbywać się będzie nie później, niż w ciągu 1 (jednego) miesiąca od zamówienia przez Uczestnika nagrody z Katalogu.
  13. Uczestnik nie może żądać wydania równowartości nagrody rzeczowej w gotówce bądź przekazania jej w innej formie, niż wskazana w Katalogu.
  14. Uczestnik nie może przenieść prawa do uczestnictwa w Promocji i prawa do uzyskania nagrody na osobę trzecią.
  15. Jeżeli wydanie nagrody podlega opodatkowaniu podatkiem zryczałtowanym, wartość Nagrody zawiera należny podatek.
  16. Nagrody zostaną wydane Uczestnikom zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Od wartości nagrody otrzymanej przez Uczestnika Organizator jako płatnik uiści zryczałtowany podatek dochodowy, od wartości nagrody, po jej ubruttowieniu, wpłacając wartość podatku bezpośrednio do Urzędu Skarbowego właściwego dla Organizatora. Uczestnik zobowiązuje się podpisać Protokół Odbioru Nagrody. Termin odprowadzenia podatku zryczałtowanego od nagrody liczony jest od dnia dostarczenia nagrody do Uczestnika.

§ 5 Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje co do przebiegu Promocji mogą być zgłaszane wyłącznie pisemnie na adres Organizatora: Elektrorecykling S.A., Sękowo 59, 64-300 Nowy Tomyśl, najpóźniej do 14 dnia od momentu zajścia zdarzenia. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data jej otrzymania przez Organizatora.
  2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom.
  3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
  4. Organizator rozpatrywać będzie reklamacje na podstawie niniejszego Regulaminu.
  5. W przedmiocie reklamacji ostateczna i wiążąca w postępowaniu reklamacyjnym jest decyzja Organizatora. Uczestnik zostanie o decyzji Organizatora powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Koordynatora.

§ 6. Przetwarzanie danych osobowych uczestników

  1. Dane osobowe Uczestników przetwarza się zgodnie z Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Promocji.
  2. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Promocji jest Elektrorecykling S.A., Sękowo 59, 64-300 Nowy Tomyśl.
  3. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny dla wzięcia udziału w Promocji. Osobom udostępniającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  4. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem email:info@elektrorecykling.pl.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej przeznaczonej wyłącznie dla celów romocyjnych oraz w siedzibie Organizatora.
  2. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Promocją będą rozstrzygane przez sąd właściwy według siedziby Organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w czasie trwania Promocji, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Promocji.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zawartości Katalogu nagród, w tym wartości punktowej nagród w czasie trwania Promocji oraz do czasu zakończenia wszelkich działań związanych z Promocją.
  5. Zasady przeprowadzania Promocji określa wyłącznie niniejszy Regulamin. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny. Wizerunek nagród w materiałach reklamowych może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Uczestnika nieprawdziwych bądź cudzych danych.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie i terminowość doręczenia przez pocztę listów, przesyłek, a także za wszelkie inne działania Poczty Polskiej lub innego podmiotu trudniącego się doręczaniem przesyłek.
  8. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestnika jest ograniczona do wartości nagrody przyznanej danemu Uczestnikowi, wymienionej w Katalogu.